9 d’abril del 2009

Del Museu del Disseny Friki (34): L'interruptor celestial


Sempre m'han dit que Deu era la llum i Jesús la seva veu al món. El que no sabia és que també era... el seu interruptor!

No recordo ara quin veí/ïna m'ho va passar fa temps. Ah!, sí! El Tondo Rotondo! I bé que s'ho mereix, oi? Per molt creients -i amb tot el respecte- que sigueu alguns de vosaltres, bé es mereix estar a les vitrines del Museu Blocaire del Disseny Friki.

I que no s'apagui la llum!

Els altres objectes del Museu Friki

10. El teclat Chiquiliquatre (de la Kpi)
Espero que m'enveieu els vostres!

Si t'ha agrada't, pots votar-me a:

Votam al TOP CATALÀ!

13 comentaris:

Striper ha dit...

Aixo que es de algun convent o similar?

Antígona ha dit...

Un objeto de museo muy apropiado para estas fechas.

Ahora, debo yo de tener una mente muy calenturienta, porque la posición de la palanquita (o sea, del interruptor propiamente dicho) me resulta de lo más sacrílega :P

Un beso

Montse ha dit...

jajajajajjaa, jo anava a dir, com Antígona, que dec ser molt retorçada, perquè l'inerruptor és en un lloc molt... comprometedor!

Nen, quins invents! qui deu haver estat, el dissenyador? ÔÔ

Petonets frikis!

Deric ha dit...

veig que no soc jo sol que té una ment calenturienta! també m'havia donat la mateixa impressió que a Antígona i l'Arare

Anna Pantinat ha dit...

renoi!
em quedo esmaperduda

khalina ha dit...

com diu la Montse, el lloc on està l'interruptor trobo que es poc reverent jua juas

El veí de dalt ha dit...

Striper,
a un hospital!

Antígona, Arare, Deric
gent!, vaig pensar el mateix que vosaltres, però no ho vaig dir perquè no em condemnessin per perversió de menors!

Anna,
benvinguda i sopresa!

Kha,
lo dicho...

Unknown ha dit...

Hola,


Ostres.... aquest t'el vaig passar jo :-) Fa força temps, i encara em sorprèn veure'l ara.

Crec que deu vindre d'estats Units, l'inetrruptor de marres.

Fa uns dies vaig dedicar un post a la Bicicleta Cony: fes-li un cop d'ull.

Vinga, tots som una mica frikis... Jo el primer :-)))

El veí de dalt ha dit...

Tondo,
esmenat!

Unknown ha dit...

Tranqui...

:-)

S'agraeix

Ja m'agradaria trobar un interruptor d'aquests per casa... seria el Rendeuz-vos (o com s'escrigui)dels convidats :-)

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Aquest Crist és la pollaaa!!!!

caterina ha dit...

Caram! Original ho és una estona però dubt que aquest interruptor el trobem a les cases de Déu jeje

El veí de dalt ha dit...

Tond,
de res!

CETINA,
como una olla!

Caterina,
segur que sí!