21 d’octubre del 2011

Anem cap a la Desena Champions Blocaire?


Val. Ja hem acabat la Novena tongada de les Històries veïnals. Ja sé que hem anat molt poc a poc —massa i tot—, però sempre amb bona lletra i curosament. Com ho solem fer els veïns i veïnes de l’escala. I els que no ho són i s'afegeixen, que aquí no fem escarafalls a ningú (bé, si sou del PP m'ho pensaré...). 

Ja vaig publicar el poema conjunt, el Renga veïnal que també en va sortir d’aquesta tongada, fa temps. El recordeu? Ara, a sota, podeu veure el sumari dels sis relats que han sorgit de la ment lletraferida i gens malalta (excepte la meva) dels vint-i-cinc veïns i veïnes que heu participat.

No cal dir com de content n’estic i espero que vosaltres també. Somric. Gràcies a la vostra participació! Sou genials!

I per Tots Sants, -data que ens escau a tots, oi?-, aquí a l’escala, convocaré la Desena Tongada. Collons! He dit “deu”? (de 10, no "Déu"). Això és una data màgica, de dos dígits! Qui arriba a les deu convocatòries? Molts pocs... Caldrà fer alguna cosa original...Hi pensaré. S’accepten propostes, però....

Us voldreu afegir la nova tongada de les Històries veïnals?  S’obre la veda, i la cacera, doncs...

Teniu temps d’inscriure’s fins l’1 de novembre,  després de la castanyada.Com? Doncs deixant un  comentari al post o envaint un emiliu a elveidedalt@gmail.com

I abans del 20-N ja haurem fet els grups; no fos cas que m’agafés una depressió l’endemà de les eleccions  i de la marea blava que s'albira...

PS
I si voleu llegir els relats de la Novena Tongada, mireu i linkeu a sota:

La Novena tongada (maig-octubre 2011)

9.2. Els relats
© Ricderiure, Montse, Té la Mà Maria i Khalina
HV 9/2. El basilisic
© La meva perdició, Arare, Zel, Laura T. i Patrinsky
HV 9/3. Bústies
© Xurri, Puji, Llum de dona, Robertinhos
HV 9/4. L’Altra
© Carme Rosanas, Monyofiné, L'Avi i Carles Mulet
© Filadora, Paseante, Violette i Eli
HV 9/6.  Lerena i Hargis
© Srta. Tiquismiquis, Vida, Elveidedalt, Cèlia i Yaiza


13 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Veí, després de les 9... no podria faltar per res del món a la desena! Ja pots apuntar-me ara mateix.

Puji ha dit...

Ostres, Carme, m'has robat el comentari!

Veí, ja hi pots comptar!

Robertinhos ha dit...

jo m'apunto a la 10a!

Com idea...escriu un post relatant una festa en el terrat i després totes les escales hem de continuar el relat.

Glo.Bos.blog ha dit...

M'agradaria participar, però no se si puc, ni com fer-ho!
M'ho expliqueu?

carina ha dit...

Jo tampoc hi he participat mai i m'agradaria fer-ho en aquesta desena edició, puc?

Núria ha dit...

a la novena vaig fer campana, però a aquesta ja m'hi pots apuntar !!

rhanya2 ha dit...

No et puc fallar... :)

El veí de dalt ha dit...

Veïns, veïnes,
tots apuntats!
Als nous noves, podeu veure les Normes al blog Històries veínals, però ja us les recordaré per emial.

Ja som 10! I seguim per bingo...

el paseante ha dit...

De què va això de les Històries Veïnals? És rollo Gran Hermano? És remunerat? Molt? Em podria interessar si la resposta a les dues darreres preguntes és SÍ. Pensa que un del PP sempre dóna joc en un veïnat.

El veí de dalt ha dit...

Paseante,
PP=Paseante Popular. Faries parella amb la Sánchez-Camacho.

T'apunto per fer d'organitzador de joc en algun relat?

el paseante ha dit...

No en sé d'organitzar, però em defenso com a "mandao". Apunta'm com a soldat ras (si vols).

ricderiure ha dit...

m'apunto altre cop!
i aquesta vegada prometo no retrasar-me!

pots contar-hi!

El veí de dalt ha dit...

Paseante,
ésclar que vull! Vigila que no et foti al meu pelotón!

Ric,
apuntat!