27 d’octubre del 2011

La desena tongada de les Històries veïnals, en espera... Falta algú?


A veure veïnat...

Ja sé que molts/tes sou lents/es, tímids/des, mandrosos/es i primmirats/ades. Però un encant, tanmateix. Però veig que a la desena convocatòria hi falta gent. I m'estranya... No és que em molesti gens ni mica: amb quatre veïns ja faria el fet; però després, quan siguem famosos, no em vull sentir dir allò de: "Ostres! Si ho hagués sabut...". A més, per ser la desena tongada, tindrem propostes especials. Ah! I si voleu fer profecia als vostres blogs, cap problema: no cobro comissió.

Els/les viciosos/es incorregibles que hores d'ara s'han apuntat a la Desena Tongada de les Històries Veïnals, sou (per ordre alfabètic aleatori), 21 (si m'he deixat algun/a, ja sabeu: quatre crits pel celobert).

1. Andrea
2. Arare
3. Carina
4. Carme Rosanas
5. El tanoca (alias El Paseante)
6. El carallot (alias elveidedalt)
7. Glo.bos 
8. Joana
9. Khalina
10. La meva perdició
11. La RaTeta Miquey
12. Laura T. Marcel
13. Fons d'armari
14. Puji
15. Ricderiure
16. Robertinhos
17. Srta. Tiquismiquis
18. Té la Mà Maria
19. Violette
20. Viu i llegeix
21. Zel

Elles, com sempre, guanyen de carrer...

La ruleta encara roda. Fait vous jeux! Fins el 5 de novembre teniu temps d'inscriure's. El 6 faig el sorteig i el 7, arrencara la cadena dels relats. Si no recordeu les normes de participació (encara no? no pot ser...), les podeu veure AQUÍ  .

Després, tanco barraca.

I bon vent i barca nova.

5 comentaris:

Mortadel·la ha dit...

No puc participar. No tinc temps! Em sap greu. :(
M'agradaria! Molt...

Albanta ha dit...

Siiiiii, jo també vull fer-me famosa amb vosaltres!!!
Arribe a temps??
Besets des del sud.

gatot ha dit...

va... ni que només sigui perquè cal equilibrar la relació sexual... (ais... de gènere es diu ara?) ja em pots apuntar.

El gatot no surt al replà, però farà mal a moltes teulades!

Núria Planas Torrella ha dit...

Jo també vull participar-hi! Encara no sóc veïna de l'escala, però si em deixeu ser-ho em fareu molt feliç!

El veí de dalt ha dit...

Mortadel.la,
temps? però si es tracta d'escriure mitja plana tan sols... Bé, com vulguis. Si t'ho repenses, ja saps.

Albanta,
ja tardaves, carinyet! Apuntada!

Gatot,
a veure si entre tanta saliva et fots de morros des del teulat! Apuntat!

Núria,
ja ets veïna numerària! Apuntada!