27 de setembre del 2008

De Calents i contents (2/2008): Papers cubans, de la J. Torres


La Joana, que és de Mataró, s’autodefinieix amb tres adjectius: mare, feminista i sociata. Una joia, vaja. Podríem afegir que és una dona tranquil·la, però amb caràcter i decidida, potser massa i tot, però ja li agrada que això se sàpiga. Enamorada de Cadaqués, del País Basc i dels seus fills. És apassionada (potser tant com el relat d’avui?) i defensa el que creu amb contundència. Li agraden les escultures de Botero. Dona pacífica, odia les curses de braus i la violència de gènere. Va començar en això dels blogs el març del 2006 per parlar de les coses de la vida que li són més properes i que més la commouen. Segur que si aneu, hi trobareu una dona amb les idees clares. La podeu trobar al blog homònim Joana Torres


Aquí teniu l'arxiu en audio.



I ara, el text sencer:


Papers cubans


Ahir havia de passar-te una informació per escrit. Per telèfon no trobàvem la manera de quedar al despatx, així que t'he preguntat si estaries a casa. Avui a la tarda tenia dues reunions i entre l'una i l'altra m’hi passaria. Em comentes que perfecte; solament havies de signar uns papers.


M'has obert la porta amb aquest somriure tan teu, que a mi em posa neguitosa. És un somriure ampli i deliciós. Veure els teus llavis i desitjar besar-los és tot u.


Em demanes que entri. Et segueixo pel passadís. Duus uns texans que et marquen un cul esplèndid i una samarreta cenyida, de licra, d'aquestes que deixen veure el teu cos perfecte. Vestit i tot s'intueix tot el que amagues sota la roba.


Anaves descalç. He pensat que no era bona idea haver vingut sola... M'has ofert un cafè que he acceptat de seguida. Ens hem assegut a l’únic sofà de la sala d'estar. T'he assenyalat on havies de signar. No hi havia dubte que feia poc que havies sortit de la dutxa: els cabells encara humits, feies olor de crema hidratant, a massatge i estaves acabat d’afaitar. Deliciós, he pensat, alhora que, involuntàriament, deixava anar un sospir... Tu t'has adonat i m’has somrigut. M’he posat vermella com un pebrot a l’instant.

Quan m'has retornat la carpeta amb les cartes signades, sense jo esperar-ho, m'has agafat el cap i m'has donat un llarg, llarguíssim petó; humit i apassionat, com solament tu saps donar-los. Petons lents, dolços i saborosos.


Quan he pogut respirar de nou, les teves mans buscaven els meus pits. He pres els teus dits i m'he dit jo mateixa que això no podia seguir així; necessitava saber què era fer l'amor amb tu. Feia massa temps que m’escalfaves i no arribàvem enlloc.


Així que, en un atac de decisió que en altres situacions m’hagués semblat impropi, t'he empès cap el sofà. T’he posat l’índex en els llavis i t'he demanat silenci. Res de precs, ni promeses, ni paraules falses. Solament volia passió. Això és que volia...


M'he agenollat sobre la catifa. T’he fet abans un altre petó. T’he descordat els pantalons, a poc a poc, botó a botó. Amb cada nova obertura notava com la teva erecció anava creixent. Els teus ulls tancats i els teus llavis premuts em deien molt clarament com estaves d’encès . Però jo volia molt més que això..., volia cremar-te, deixar-te sense alè.


T’he abaixat els camals fins els peus. Amb la mà et frego lleugerament el membre, per damunt els boxers. Mossego tendrament la roba al seu damunt. El noto ben tibant, enravenat.

M'has demanat que no fos dolenta, que estaves molt excitat. Però jo volia ser dolenta i que notessis com et desitjo. Abans i ara. És un desig animal i ardent. T’he abaixat els boxers i no he deixat que em toquessis. Avui vull donar-t’ho tot, donar-me tota; molt i ben fort, vull estar en tu i ser tota per tu. M'has suplicat que m’aturés, però no he cedit. Havia somiat moltes vegades en aquest moment i vull que sigui tal com era en les meves fantasies solitàries.


T’has tret la samarreta i t’has quedat ben nu, assegut al sofà, cremant i expectant. En silenci. He pessigat els teus mugrons mentre em treia la camisa i els sostenidors. He pogut veure la impressió que t'han causat els meus pits, grans; amb els mugrons ben encimbellats; com dues xeringues. Me’ls he agafat amb les dues mans i els he posat un a cada costat del teu membre. Et tinc presoner. M'ha encantat veure el seu balanceig; notar com estava de calent, estrènyer’t contra ells. Així, amb el teu penis entre els meus pits i jo de genolls davant teu, he començat a xuclar-lo, a llepar-lo, a succionar-lo.... Estàvem tots dos molt excitats. M’has agafat els pits i jugaves amb els mugrons mentre et feia un cubana en tota regla amb llepada incorporada que et posava frenètic.


Estrenyies els meus mugrons amb força i et balancejaves. Vigilaves que el teu membre no s'escapés ni dels meus pits ni de la meva boca He baixat una mà entre les meves cuixes. He decantat lleugerament les meves calces i he pogut comprovar la meva excitació. Amb una mà, sense deixar-te anar el membre, he agafat un mocador de paper de damunt la taula i l'he preparat. He seguit tocant-me el clítoris i xuclant el teu membre.


M'has avisat que t'anaves a córrer. Fins i tot en aquest moment te’m mostres com un cavaller. No t’he volgut deixar lliure. T'he mirat als ulls i he intensificat la meva succió. Al poc, ens hem corregut junts, tu dins la meva boca i jo tocant-me amb els meus dits.... M'ha encantat el teu sabor agredolç... He escopit en el cleenex tot el que m’ has deixat anar. Sense alçar-me, m’he begut un glop de cafè, ja refredat...


M'has agafat el cap i m'has fet un petó al front, com un infant... M’he aixecat. He anat al bany. Em demanaves que no m'anés, que volies més, que podies donar-me molt més. Després de recompondre'm la roba i els cabells, t'he dit que no podia, que m'esperaven, però... que volia més, que pensava tornar, i que pensava "cobrar-me" el deute.


M'has acomiadat, tot nu, davant la porta. Ni jo mateixa podia creure'm deixar-te així.... calent encara. He arribat a la reunió de l’oficina pels pèls, ben acalorada, les cames com un flam, però satisfeta i amb un immens somriure d’orella a orella. Admeto que m'ha costat concentrar-me. Quan acabi, veig que hauré de fixar dia i hora per a moltes cites.

I una d'elles serà la que tindré amb tu.


@ Joana Torres


Si t'ha agrada't, pots votar-me a:
Votam al TOP CATALÀ!

8 comentaris:

Joana ha dit...

Glupss..... sembla que em coneixis!
Gràcies, ha estat un honor...
Petonets "calentets"

khalina ha dit...

Llegit m'ha agradat molt. Falta escoltar-lo. Calentet, calentet per al dissabte :)

Unknown ha dit...

Bon post, veí! Ni que aquestes mirades i succions les llegeixo avui diumenge, assolejat, al matí :-)))

Unknown ha dit...

Bon post, veí! Ni que aquestes mirades i succions les llegeixo avui diumenge, assolejat, al matí :-)))

Joana ha dit...

I ... per quan la propera cita, Joana? ;)

Rita ha dit...

Felicitats, joana torres! Un magnífic relat.

Laura ha dit...

Un desig urgent i poderós... menys mal que la noia pot desfogar-se! Molt bé! :-)

El veí de dalt ha dit...

Joana,
no dic res que tu no hagis dit!

Kalina,
i per diumenge, i dilluns, i...

Tondo,
ui! que et cremaràs!

Joana,
deixa-la que descansi!

Rita,
lo mismo digo.

Laura,
desfogar-se i ennuegar.se!