9 de setembre del 2008

El veí de col.loqui

El bo de Juan Pablo Fuentes , Palimp, un lector compulsiu c on hi hagin i autor del blog Cuchitril literario i de Liblit munta, de tant en tant, trobades literàries i actes perversos sobre el món tràgic i còmic de la lletra escrita i el món digital.


Read this document on Scribd: escriure en temps digitals díptic


En aquesta ocasió m'ha convidat a assistir-hi i participar-hi activament. I un que no sap mai dir que no a re (o a quasi re), ha acceptat. Així, doncs, ja em tens que el veí de dalt, el proper 10 de setembre agafarà el metro cap a L'Hospitalet per ser a dos quarts de deu a la Biblioteca Tecla Sala i fer un petit bolo en un tertúlia literària sobre "Escriure en temps digitals". Més informació, aquí. Es veu que també és la Nit en blanc a les biblioteques de l'Hospitalet, amb diverses activitats per mantenir l'audiència desperta. No expliciten si hi haurà sexe en directe, o què...

Cal dir que hi esteu convidats/des?


Si t'ha agrada't, pots votar-me a:

11 comentaris:

Palimp ha dit...

Si lo intentamos, podemos conseguir que haya sexo en directo.
¡Nos vemos mañana!

Carme Fortià ha dit...

Home, doncs sent el cas... potser que es monti una orgia de paraules digitals!
Que vagi bé!

Joan Vigó ha dit...

Veí, una abraçada ben forta i felicitats per aquest bolo! Segur que et sortirà alguna talifan que et voldrà menjar el cogombre! Salut!

helena ha dit...

Aniràs amb un casc de moto com el Tito B. Diagonal (es deia així?)???

Perquè jo vindré amb el 400 i la bossa gran... i un passamontanyes per si acàs...

Hem sembla que sou la meva ultima sortida del dia...

Uff, quin compromís, jejejeje...

El veí de dalt ha dit...

Palimp,
¿eres partidario del onanismo en público, tu ahora? ;-)

Carme.
evident...

Joan,
sóc carnívor, jo.

Helen,
els 400 d'Esparta? Omplirem! Última sortida del dia, primera de la nit...

Guspira ha dit...

A veure... "si hay que ir, se va!" Si s'ha de conèixer al veí, doncs se'l coneix! A veure... a mi la literatura i les biblioteques sempre m'han agradat! i les nits en blanc, els ulls en blanc... Aiaiaia, callaaaa, que ara ja me'n vaig de l'olla!!!

Que vagi molt bé!!!

Tako ha dit...

Crec que tindré temps i em passaré

Segur que hem reconeixeràs, si vaig xD

Tako ha dit...

Crec que tindré temps i em passaré

Segur que hem reconeixeràs, si vaig xD

Tako ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

Bona iniciativa, veí!

Això és un blocare de pedra picada!

SALUT!

El veí de dalt ha dit...

Guspira,
va anar de conya!

Tako,
hi eres?

Tondo,
a picar pedra em vols fer anar?