11 de setembre del 2008

Ei, veí! Maleru de veure't: segon aniversari

Ja ho vaig dir un cop. Ara ho faig per segona vegada.

Un onze de setembre, de 1714, va caure Barcelona davant les tropes borbòniques dirigides pel duc de Berwick. Un onze de setembre, de 1973, va caure Salvador Allende al Palau de la Moneda, sota les bales de soldats comandats pel general colpista Augusto Pinochet. Un onze de setembre, de 2002 (ai, no! del 2001!; sort del Paseante que m'ho ha esmenat), van caure dues torres bessones al ciutat de Nova York sota la follia l'integrisme islàmic.

Tot això ja ho sabíeu. Però el que potser no sabíeu és que davant de tanta caiguda, un onze de setembre, de 2006, el veí de dalt es va despertar, es va aixecar i va sortir al replà.

I des d’aleshores, sense parar. Dos anys doncs, mandrejant per l’edifici catosfèric amb la vostra companyia.


Dos anys que han donat per força.

Per deixar escrits uns 315 posts de collita pròpia.

Per rebre unes 60.000 visites, que m'heu deixat uns 2.500 comentaris.

Per escriure prop de cinquanta ressenyes de llibres.

Per fer alguna festeta veïnal d’alta volada.

Per fer-me buidar de tant en tant la Carpeta del veí, que tinc desada al calaix de l'escriptori.

Per promoure unes Històries veïnals del cagar—ja en duem més de quaranta!– i a les que us heu apuntat una cinquantena de veïns/es. I els que seguiran!

Per muntar un Museu blocaire del disseny friki, que espero que segueixi creixent.

Per dirigir un equip de fubol –les Maleruveïnes FC– que va llençat cap a la Champions del barri.

Per incitar algun post calentó, fet a duo. Buf! (Algú més s'apunta?)

Per demanar la vostra col.laboració al Calents i contents.

Per escriure alguna Memededicatòria a algun veí o veïna que m’ha complagut.

Per rebre i donar algun premi a un Blocaire invisible. (el meu logo és el regal d'un blocaire!)

Per participar en iniciatives d’altres blocs com els Jocs literaris (amb algun premi inclòs), en Personatgesitinerants , Transformacions o (menys del que voldria) en algun Relat conjunt.

Per ser un nominat als Premis Cat’s. Mil gràcies!

Per ser escollit en el llibre de La catosfera literària.


I per fer una mica d’autobombo, caram!


I sobretot, per deixar molts comentaris als vostres blogs. Sempre amb respecte i sentit de l’humor. Excuseu-me si algun cop he estat irreverent, pesat o us he incomodat.


I en definitiva, guanyar moltes hores de son aprenent de vosaltres: viatjant, sorprenent-me, gaudint, rient, responent, coneixent i solidaritzat-me amb els vostres escrits.


A tots i totes que visiteu el replà i que feu que encara vulgui tenir corda per estona... mil gràcies!


Passeu per casa, que hi ha cava i pastís per tothom, a discreció!


Ara això sí: segueixo sense rentaplats i sense poder desgravar a Hisenda.

Si t'ha agrada't, pots votar-me a:
Votam al TOP CATALÀ!

39 comentaris:

khalina ha dit...

Moltes felicitats, Veí! Ja has demanat un desig?

Per cert, com ha anat el bolo de L'Hospitalet?

Unknown ha dit...

Enhorabona... quantes hores invertides... fa por comptabilitzar-les (i parlo també per mi mateix...).

Una abraçada des de Tarragona!

Carme Rosanas ha dit...

Enhorabona veí! Espero que en facis molts i millor no, comptabilitzar les hores. Uf! No, no, quin horror!

Carme Rosanas ha dit...

Enhorabona veí! Espero que en facis molts i millor no, comptabilitzar les hores. Uf! No, no, quin horror!

el paseante ha dit...

Escolta carallot. Les torres van caure el 2001. Escrius els posts sense documentar-te. M'estranya que hagis posat bé el 1714 i el 1973. Segur que tens assessors, i fins i tot algun "negre" que t'escriu alguns textos. I trobo estrany que no parlis de tu en tercera persona, amb tant d'autobombo. Amb tant d'ego. Ui sí, dos anys, ui sí 60.000 visites, ui sí 2.500 comentaris (si la majoria són teus home. A qui vols enganyar?). Escolta nenet, quan arribis als meus anys de blog, a les meves visites, als meus comments, en parlem, ok?

Escolta carallot, ara en sèrio, que això només era perquè la gent s'excita si ens barallem (i segur que tens millors contrincants que jo). Moltíssimes felicitats per aquest temps que voltes per aquí fent-nos riure o sentir o excitar o rumiar (a la resta de gent) o enrabiar (a mi). Una encaixada de mans ben cordial.

T'he dit alguna vegada que tu i jo vam nèixer el mateix dia, del mateix mes, i no sé si del mateix any? Només per això ja no em caus tan malament :-)

gatot ha dit...

hola nen... estava acabant de depilar-me i he passat a fer la darrera ullada abans d'emigrar, no sé encara per quant de temps... recollons que m'has fet mirar i, efectivament, jo vaig néixer blogarianament uns dies abans que tu...!!!

però com que a mi se me'n refoten força les celebracions dialeres... doncs qualsevol dia ni ho celebro ni res; però si tu muntes festa, si que m'hi apunto, eh? encara que no em vulguis ni veure en físic!!! :D

petons i llepades en el nostre segon aniversari al meu veí quasi més mediàtic! (però segur un dels més trempats!)

p.s. per cert... abans no ho preguntis: no, jo no em rasuro -com tu- amb navalla de doble fulla... només amb wilkinsson de dues fulles! (i ja m'he fet tres talls alsbaixos..!!!)

Rita ha dit...

Moltíssimes felicitats, veí!

Gràcies per les bones estones que m'has fet passar, pel regal que em vas fer, per les ressenyes, per les coses de la carpeta i sobretot per ser-hi!

Que en siguin molts més!!!!
Petons!

ddriver ha dit...

Moltes felicitats campio

el llibreter ha dit...

Enhorabona! I sobretot moltes gràcies pels bons moment que m'has fet passar.

Salutacions cordials.

Joana ha dit...

Mossego un trosset de magdalena a la teva salut.
Per moltes estones més. No oblidaré el primer dia que em vas obrir la porta...
Bona diada! ;)

Anònim ha dit...

Sóc primerenc per aquí en obrir la boca (o el teclat), que no pas en visitar-te en silenci (cosa de tenir veïnes que parlen tant bé de tu). Et felicito de nou, doncs ahir ja et vaig cantar mentre bufaves les espelmes a L’Hospi i, sobretot, vaig tenir l’enorme satisfacció de xerrar una estoneta mentre preníem el gelat de xocolata. Per molts anys, veí, president d’escala.

Roi ha dit...

Felicitats company!

Salut!

Cèlia Ca la lluna ha dit...

Felicitats, ja tens dos anyets, un veí amb solera! per això et mereixes un detallet que tal com dius, et fa il·lusió de rebre... Si et passes per Transparència, ves a Felicitacions agraïdes (rètol taronja de la part lateral dreta). T'hi espero!
http://felicitacionsimusicacaelius.blogspot.com/

Guspira ha dit...

Moltes felicitats senyor veí! I per molts anys més!

un petonet!

JoRDi JVR ha dit...

Ets el veí que tots ja voldriem tenir a l'escala, felicitats i per molts posts!!

mossèn ha dit...

només puc dir ... CO_lló !!! ... enhorabona ... salut

Eli ha dit...

Doncs jo, que vaig de visita de blog en blog...Sovint veig algun comentari d'Aquest Veí de Dalt...
Així que avui, he gossat entrar en el teu blog...
Celebro que sigui avui el teu aniversari blocaire... Així que Moltes Felicitats!
I segur que reincidiré!
;-)

Laura ha dit...

No sabia que havies vist la llum catosfèrica en un dia tan assenyalat... per molts, molts anys. O també, com diuen els de ses illes: Molts anys i bons! Petonassos a cabassos.

zel ha dit...

M'he fotut gairebé tot el pastís que quedava, ja en pots portar un altre...cava no, gràcies, que em fa cor agre...
Jo encara espero que en facis 100 anys més de blog...
Feliç de ser comptada entre els escollits de casa teva, on sempre s'hi està bé.

Petonassos!

mar ha dit...

felicitats!
hi ha cava en aquest aniversari?
jo em prendré el que no vol la zel... sobretot si és ben fresquet...
fa tanta calor!!!

petonets d'una (futura)veïna que ronda per l'escala a veure si troba un raconet de lloguer bé de preu i comfortable...

Els del PiT ha dit...

Em sumo a les felicitacions amb una gran dosi d'admiració, dos anys... buff, quina feinada!

Anònim ha dit...

Desprès de totes aquestes felicitacions la meva es MOLTS D'ANYS amb Majúscules, la meva admiració i Salut que no cansa!!!
besades amb pessics

núria ha dit...

Per molts anys vei!!

Tako ha dit...

Felicitats!!

Ja camines olet, no? ;-)

Jo Mateixa ha dit...

Sento el retard, MOLTISSIMES FELICITATS!!!!!!!

El veí de dalt ha dit...

Khalina,
merci. Molt bé. Ja ho explicaré aviat.

Tondo.
merci, company.

carme,
suma y sigue

Benvolgut Paseante rondianrier i titaflkuixa,
un honor que em felicitis! Quin honor! Compartim data, però jo sóc infinitament més jove que tu! Juàs! Per cert: ja has ensenyat a les de l'HArem a fer el coro de la patata? Una baçada, company!

Gatot,
AIXÒ DE NI EN PINTURA HO DIUS TU! Merci. Vigila amb la navalla no et tallis els miols!

Rita,
de res dona! Tu tens totes les gràcies!

Ddriver,
gràccies, mestre!

Llibreter,
un honor que ens saludeu!

Joana,
la porta sempre és oberta, ja saps!

Amikel,
un plaer trobar-te. Ens llegim.

Roi,
gràcies. Records als marphil.lians!

Cèlia,
gràcies pel regal. ja ho saps. Cuida't!

Guspira
i tu que encenguis molts més posts també!

Jordi,
no creguis...Però mercès!

Mossèn,
i jo, recolló!

Eli,
benvinguda i reincideix, que no es cobra!

Luara,
gràcies. un petonàs des de l'altra punta!

Zel,
100 més? ostres en tindré...buf!

Mar,
vine sempre que vulguis! Gràcies!

Sergi,
dos anys és res, home!

Kpi,
AIII! M'ha fet mal aquet pessic! gràcies!

Núria,
gràcies, guapa!

Tako,
seguim en la trinxera, xavalote!

Jo mateixa,
no sentis res, coi! Moltes mercès

SU ha dit...

Veí,

Felicitats 1000!

Com va anar el dimecres per l'Hospitalet?

Petons als mugrons,

SU, meitat

the silver blue sea ha dit...

Tant de bo compartim aquest replà molt de temps. Felicitats, Veí!
Petonets des de l'àtic...

El veí de dalt ha dit...

Silver,
rebuts!

Clint ha dit...

sempre 15 dies per davant! Felicitats i Salut!

Ves a saber si per reis cau aquest rentaplats!

Emily ha dit...

Felicitats Veí, no hauria de dir-te res perquè traeixo al meu entrenador, però...

Anònim ha dit...

Moltes felicitats! Espero que aquest blog tan innovador en compleixi molts més i que els teus lector et poguem llegir! ;)

Anna ha dit...

moltíssimes felicitats! quantes coses en dos anys :)

El veí de dalt ha dit...

Clint,
que tu ho vegis!

Emily,
queda entre nosaltres...En el fons, el teu entrenador és un encant d'home.

Caterina,
i espero que tu també hi siguis!

Anna,
ja ho pots ben dir!

Viatger ha dit...

Moltes felicitats veí pencaire , deu n'hi do el que hi deus dedicar al bloc. Que segueixis amb aquest ritme molts anys més !

Jo vaig fatal de temps per al bloc, però mira, pessigo alguns minutets per navegar i fer algun repte ( a altes hores de la nit !! )

Records

Montse ha dit...

Bé, doncs ara que llegeixo amb calma, des del meu mar - el de terra ferma- desitjo que continuïs així, que necessitem espais com el teu. Senzillament, els necessitem: gràcies (per tot)

I Felicitats!!!!

Robertinhos ha dit...

et volia felicitar, però el teu ego no em deixa entrar al piset!jajajajaja

moltes felicitats veí! la "meva"! blogosfera no seria el mateix sense tu. T'has oblidat d'esmentar que ets el mus del meu blog...però en fi, davant de tants merits, no cal fardar més, no?

Quan tingui alguna idea que em fagi el pes per a un relat, t'ho envio al teu programa de radio

El veí de dalt ha dit...

Viatger,
un noctàmbul com jo!

Arare,
a veure si acabem la HV, ja!
I moltes gràcies!

Robert,
Mus? Tu i jo hem jugat al mus? Segur que feies trampes. Ego, te absolvo!

Puji ha dit...

PER MOLTS ANYS!