24 de setembre del 2008

D'HV i cadàvers. Acabem ja?


Veïant, tots i totes,

ens queden dues breus aportacions literàries (una és la meva, que per educació em reservo el darrer ) per tancar les 10 Històries veïnals que vam començar ... un mes d'abril! (collons!, som lents, lents, eh? I us heu comentat poc, també...) i ens queden uns quants esglaons -tant amunt com avall- per tancar els dos cadàvers exquisits en dansa. A aquest pas, el cadàver ja ha estat ressuscitat tant de cops que crec que el tindré amorrat al piló impertèrritament anys i panys. Tot i així, quan el publiqui, us fareu creus. No em puc creure que no us ensenyéssiu els versos els uns als altres. Si el poema té sentit i tot! Ni Vinyoli ho faria millor!

Feu apostes: qui acabarà abans?, els que han de matar el cadàver amunt, els del cadàver avall, o les dues HV que resten per tancar?

Aquest post, doncs, és per donar la darrera empenta (amical) a aquells veïns i veïnes que heu d'enviar-me el vostre vers, o enviar-me el darrer tros de relat. Ja sabeu que quan em puja la mosca al nas surto al replà a fotre quatre crits...pero no mossego.

Un cop acabat tot plegat, i si abans no m'enterro en els fonaments (algú ha pescat el joc literari?), podríem començar la Cinquena Tongada de les Històries veïnals. Que imagino les tindrem acabades pel Nadal...del 2069!

Per què...entenc que voleu seguir fent-les, oi?

O NO?

Doncs vinga, a tota bufa...!

Si t'ha agrada't, pots votar-me a:
Votam al TOP CATALÀ!

10 comentaris:

Rita ha dit...

Quin estrès veinet! :-)

Carme Rosanas ha dit...

Doncs si, la veritat és que aquesta tongada ha estat estressant de tant lenta! Entre el Zenit desaparegut i el cadàver que ja empestava quan va passa r per casa... uf! però no dubtis que m'hi apuntaré de nou la propera vegada. I això que vull tornar fer uns personatges Itinerants... no sé quan serà.

Carme Rosanas ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Jo Mateixa ha dit...

Jejejejeje, s'ha d'entendre home, l'estiu pel mig, el sindrome pre i post vacacional....

Petons!!!!!

Anna ha dit...

sí! jo ja tinc ganes de començar la cinquena i deixar tancada la quarta, que s'està allargant com un xiclet!

Cèlia ha dit...

Ui,ui,ui,ui! Quins nervis! I quines ganes de llegir-ho tot!
Quant a comentar... és que no hi havia ritme!

zel ha dit...

jo apuntada, com sempre...

Montse ha dit...

També llegeixes Pedrolo? :D

Veí, ja em pots apuntar ara mateix!!!

petonets fonamentats

Trina Milan ha dit...

Continuem veí, ja saps que ens agrada el més difícil...

El veí de dalt ha dit...

Rita,
Valeriana per la vena! Necessito...

Carme,
ok! Esperem novetats-

Tu mateixa,
el sindrome post, és clar

Anna,
recordes aquells xicles que es deien Bazoka, de tres pisos? No, tu ets molt jove...


Cèlia,
doncs posa-hi ritme!

Zel,
i tant!

Arare-pedrolaire,
apuntada.

Trina,
dona d'alts reptes...,eh?