18 de febrer del 2009

De veïns de l'escala (4): Benigno Galindo, un misteri...

Foto: M. González

Benigno Galindo, el veí del segon tercera, és d’aquelles persones incompreses per la majoria dels mortals. Pocs veïns del bloc coneixen els seus sans i elevats costums. Benigno beu només Coca-cola light, va a missa tots els diumenges i festes de precepte, toca l’octacordi sense partitures, llegeix a Sánchez Dragó compulsivament, conrea miraguans al balcó de casa i sempre neteja amb lleixiu les deposicions de la tassa del wàter.

Treballador abnegat, l'home no entén de vacances. Tots els seus dies són feiners; a excepció del Diumenge de Pasqua de Resurrecció. És afable en el tracte de tu a tu, i a l’escala, sempre que me’l trobo, em cedeix el pas, mentre em repassa de dalt a baix -no sé perquè- amb la mirada fixa al clatell. He intentat debades esbrinar de què treballa i sempre em respon el mateix: «La meva feina, és com la de qualsevol metge: no permeto que el meu contacte amb la desgràcia aliena alteri el meu caràcter alegre i jovial. En la meva jornada laboral mai se m’escapa un rictus d’amargor; tot al contrari que els companys –forçats–, que m’acompanyen en el viatge».

Sempre he pensat que en Benigno deu ser passant de comerç. Per això li he demanat una foto vestit de feina, Què en penseu?


Els altres veïns de l'escala;

1. Manolo Carmona, alias Vanessa, travesti; porter.
2. Vincent Machin, chafarrinador; entresol primera
3. Pròsper Cesid, espia; primer quarta
4. Benigno Galindo, matador, segon tercera

Si em vols enviar el teu perfil i una foto per anar ampliant els pisos, ja saps...


Si t'ha agrada't, pots votar-me a:

Votam al TOP CATALÀ!

7 comentaris:

zel ha dit...

Eh, Eh, perfil voluntari? Quan puc fer el trasllat?

Robertinhos ha dit...

T'he donat un paper protagonista al primer assaig de la temporada.

Dispensa el nivell (baix), però era més important tornar a escriure que la qualitat

Violeta ha dit...

Ostressss, quin personal que t´envolta...

Molt bo...

Cèlia ha dit...

Jo de tu... ja tens la porta blindada amb pany i forrellat, la finestra de doble vidre i blindats els vidres? Ja tens una bona assegurança de vida? a nom de qui???? (és que tu no sé si en sortiràs ben parat, però com a mínim fes algun favor a la família!)

RaT ha dit...

jo me'l vaig creuar a l'ascensor i va picar ell la planta 2 amb les ungles dels dits brutes, brutes... taant que ell mateix va dir, en to conciliador, "mecanchis, es que avui no m'he posat guants a la feina"... ara ho entenc tot!

RaT ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
RaT ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.