23 de juny del 2009

Anem preprarant la foguera....


Finalment a la festa, si no m'he descomptat, serem els següents veïns (6) i veïnes (13). Totalment descompensat. De conya...! Potser hauré d'avisar a alguns amics que tinc...per compensar.

Alguns/es ja heu dit què dureu a la festa i com anireu vestits. D'altres, no. Després no us queixeu... els que no hi sou ni els que no heu dit res...

Tinc petards, jalar, beguda, música...a dojo; però... i ningú portarà un trist peta per liar?


Elles
Joana
Arare
Violette
Rateta Miquey
Cèlia
Rita

Ells
Gatot
Robertinhos
Té la Mà Maria
Striper
Òscar
Fra Miquel

ah! I crec que jo també em passaré una estona... Que no em fio de segons qui...

PS Si algú/na es vol afegir a darrera hora, encara té temps...




Si t'ha agrada't, pots votar-me a:
Votam al TOP CATALÀ!

18 comentaris:

rhanya2 ha dit...

Com no vinguis tu, Veí... Jo, com la Joana, també repetiré vestit... Però això sí, portaré roba interior nova-nova.
I de menjar... Què tal una coca de trempó mallorquina? Em surt per llepar-se'n els dits!!
;)

Robertinhos ha dit...

jo vindré amb pantalons negres arrapats, camisa de lli blanca i sabates de ball marrons.

portaré els bongoes i ganes de ballar...

com sé que ets un desastre, portaré el ron Cacique añejo per a fer mojitos...

Per cert, aquest any tenim un frare per a confessar els nostres pecats!!! Beneïda desporoporció

RaT ha dit...

Mira, avisats estàn!!! qui vulgui perdre's una revetlla com aquesta, allà ells.

Trobo que no sobra ni falta ningú... descompesats? més feina que tindreu (perquè vindràs, segur que no falles) Al final m'he decidit per les xancles, fresques i fàcils de treure per ballar i conjuntada amb el que vaig dir-te que em posaria.

De veritat, tinc unes gaaaaanes!!!

Joana ha dit...

Doncs jo he estat calladeta perquè al final no puc venir...
Premi per les noies! més mascles per cap!!
Espero que ho passeu molt bé.

Eli ha dit...

Un peta dius? Ostres tot just ara que he deixat de fumar....
No em feu dentetes, eh!!!
Trobo que com diu la Rateta, estem prou equiparats... més feina tindreu!!! je,je,je
Encara no he decidit que em posaré tu, és que jo ho faig tot sobre la marxa, ves...
Apa ens veiem aquesta nit!
;-D

Sandy Peterson ha dit...

Hello mate, I want to thank you for this nice blog. Would you mind telling me some secrets for a succesful blog ? Which could attract some visitors than it normally does. Please come visit my site Adoption Agencies Directory when you got time.

Rita ha dit...

Eps! I el clint? No ha dit res?

Mira que és trastu aquest nanu!!!

Fins al vespre!

chamb ha dit...

ostres¡¡

verbena amb majoria de veïnes i jo fent de pare...-

sort i força al canut¡¡

Jesús M. Tibau ha dit...

bona revetlla a tothom!

the silver blue sea ha dit...

Feliç solstici, Veí.

rhanya2 ha dit...

Ara pujo amb la coca!!
;)

helena ha dit...

Ains veí.... penco tota la nit estic de guardia avui. Espero que no tingui que sortir perque em fan pànic el petards.

Guardeu-me un trosset de coca i un glopet de cava que si surto em passo!!

Respecte als petas posaré la meva Lola (és la meva cachimba) al maleter del cotxe per si es dona l'ocasió.

Molt bona revetlla!!!

khalina ha dit...

Estic preparada Veí. Detalls per mail

Joana ha dit...

Bon dia...
He perdut una sabata...
Ostres però si vaig venir descalça :)

Night Life ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Cèlia ha dit...

▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████████▒▒▒████████
Pasa este osito a las personas qe quieres muchisimo y no quieres que cambien nunca. (espero recibir el osito).

Si recibes entre 2-4 ositos te quieren
Si recibes entre 4-8 ositos te quieren mucho
Si recibes entre 8-10 ositos te quieren muchiiiisimo

rc cars ha dit...

love your blog! Very cool! Please come visit my site Lobby Hobby Directory when you got time.

ice scoop ha dit...

I really liked your post on home financing! if you have more information elsewhere let me know. Please come visit my site Makericecream Business Directory when you got time.