20 de juny del 2009

Concurs de relats curts de terror d'Hespèria


Finalment ja es poden llegir íntegrament els textos del Concurs de relats curts de terror d'Hespèria, tant els guanyadors com els que no.

Recordeu? Era aquell concurs que els microrelats havíen de tenir màxim 140 caràcters!

Ho podeu fer en línia, ho podeu fer descarregant-vos el pdf, i fins i tot ho podeu fer en paper.

Felcitats al blocaire gunyador, Josep Pinyol. amb el relat:

"Mirades La pilota arribà al pou i ella mirà avall. -Hi ha ulls que em miren! -És clar! Són els teus reflectits! No la convencé. N'hi havia tres."

I a la gunayadora de l'accèssit, Mary Lovevraft per:

"Buh! Després de devorar al nen i llepar la sang que havia espargida sobre el llit, el monstre va tornar al conte del que havia sortit"

Si algú de vosaltres vol el llibre en paper i té por de comprar-ho electrònicament, podeu posar-vos en contacte amb els progenitors de la idea i us en faran arribar els que vulgueu (pagant sant Pere canta, és clar!).

Menció especial a la col·laboradora gràfica, la Kurai Sawada, que ha realitzat la magnífica coberta del llibre.

La meva participació al concurs:

"Sento caure la primera palada. Obro el ulls. Foscor. No em surt la veu. No em puc moure. Ningú durà flors al meu taüt. Sóc mort en vida."


El veidedalt



Si t'ha agrada't, pots votar-me a:
Votam al TOP CATALÀ!

7 comentaris:

Mireia ha dit...

Caram veí!! Quin relat més profund amb tantes oques paraules...

Jesús M. Tibau ha dit...

compte! això dels relats hiperbreus es pot tornar un vici

Joana ha dit...

Quina poooor!

Deric ha dit...

ja me l'he descarregat!

zel ha dit...

Jo ja l'he llegit en línia i em penso que el compraré, mira, m'ha agradat... Petons superveí, estàs en tot, eh?

El veí de dalt ha dit...

Mireia,
profund...perquè estva sota terra.

Tibau,
sí, és cert.

Joana,
buhhh!

Derci,
a veure si no dorms, avui!

Zel,
en allò que em deixen, només!

el paseante ha dit...

Hi sóc a temps de participar? Voy pallá: "El cirurgià plàstic em va treure els embenats una setmana després. Em va acostar un mirall. Hi vaig veure el Veí de Dalt".