16 de juny del 2009

Del Museu del Disseny Friki ( 38 ): La samarreta-calçotet

L'altre dia anava a fer unes gestions pels barris alts de la ciutat. No hi vaig gaire sovint. Jo sóc d'arran de mar i de pedres gòtiques; però uns papers inexcusables m'hi dugueren a mitja tarda. Passejava prop de la plaça Calvo Sotelo (Francesc Macià sempre serà per mi Calvo Sotelo), i vaig descobrir un personatge insigne prop dels Jardins del Turó Park. Uns jardins dels quals ja en vaig parlar fa temps.

No vaig poder d'estar de fer-li una foto amb el mòbil.



Ara entenc perquè no el deixen sortir gaire a passejar fora del barri... Algú que confon samarreta amb calçotets no sé si mereix gaire crèdit.

PS Val...era una broma..., la foto me l'envia Té la Mà la Maria pel nostre Museu friki. Però perquè serà que quan l'he vista he pensat en ell?

Els altres objectes del Museu Friki

10. El teclat Chiquiliquatre (de la Kpi)
13. El casori de cucudrulus (de la Llum de dona)
14. El pallasso piltrafa (de Jesús M. Tibau)
15. La Sagrada Família levitant (per Pere)
16. Urinaris evangèlics (de Núria Aupi)
17. El pessebre emmarcat (de Té la Mà Maria)
18. La pistola alcohòlica (del Chamb)
19 El ratolí brillant (d'Eva)
20. La parelleta porcelanosa (d'Abogada en Barcelona)
21. L'USB follador, del Bixo
22. La samarreta felina, de Kapitana64
23. El cagalló retratat, de Lucrècia de Borja
24. L'astronauta muntanyenc, del Viatger
25. El mòbil nicotinat, de Xarel_10
26. El cendrer pulmonar, de Patrinsky
27. La banyera motera, de Roi
28. La medalla de l'amor, de l'Arare
29. Altaveus marcians, per CETINA
30. El pitram mòbil, de No me puedo creer que lo hayan inventado
31 i 32. El gat manequista i la Repollo, de la Xurri
33.El bicicony, de Roberthinos
34. L'interroptur celestial, de Tondo Rotondo
35. La bicidisco, de Roi Marphille
36. El kit antivampirs, de Té la Mà Maria
37. La regla monàrquica, del veidedalt
38. La samarreta-calçotet, pel Té la Mà Maria





Si t'ha agrada't, pots votar-me a:

Votam al TOP CATALÀ!

6 comentaris:

el paseante ha dit...

I en situacions íntimes em poso els calçotets al cap. Sempre dóna morbet.

Emily ha dit...

A veure, nois. Parlo per mi i crec que per totes les demés dones futboleres a qui vau entabanar en un partit que mai s'ha fet.
Ara, veí, de moment tu fas festes...
Entre vosaltres dos hi ha una tensió sexual no resolta. És el que em diria el meu psiquiatra si hi anés, és clar. Ja vaig dir que nosaltres erem una "tapadera".

ddriver ha dit...

lleig ho de Calv sotel,per aquet preu tambe deus anr per General Sanjurjo,general Mola o Gran via de Prim de riviera

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Potser va estar un pet violent que li va girar els calçotets

El veí de dalt ha dit...

Pase,
però.. t'hi caben?

Emily,
el dia que descobreixis que el Pase i jo som Dr. Jekyll i Mr. Hyde, fliparàs.

Driver,
és que fa més fatxa dir "Calbu Sutelu"

CETINA,
Juàs!

Emily ha dit...

Veí, t'ho creuràs que ho vaig pensar? Ara t'he imaginat com Raphael cantant la cançó. Jo sóc Mary Reilly.