25 de juny del 2009

Demà, després de la batalla, pensaré en vosaltres


-Hosti! Només una trucada puc fer?

-Sí. Una. Te advocat?

-Advo...què?

-No. Ja veig que no... Haurà de passar-se aquí dins uns quants dies, fins que tot s'aclareixi.

-Senyor comissari, li juro que tot era legal! No com el Berlusconni aquell! Les noies eren veïnes del replà. Precioses totes elles. Encantadores... Els nois, els veïns...; bé, també. Algun carallot entremig, no li nego. Però tot gent de confiança... Bona gent.

-I què feien?

-Doncs una revetlla..., de Sant Joan...; què vol que féssim?

-Una revetlla que ha durat tres dies seguits...!

-Bé. Som gent animada, ja sap. Se'ns va anar la noció del temps.

-És clar. I tot el barri em sembla que també ho sap... Fins i tot em sembla que el districte sencer.

-Però..., era una festa d'amics! Total, per una mica de música, petards, gresca... Ja se sap... Tots érem gent benavinguda...

-Ja..., massa ben avinguda, pel que m'han explicat. Per les fotos que m'han dut la patrulla no sembla gent gaire "edificant", que diguem...; ja que parla d'edificis, vostè. Per cert, com es diu?

-de dalt, veidedalt..,

-Ja! I jo Cleto, AnaCleto. No et fot! Vinga passi cap a dins!

-Són les aparences... Ho diu per les peces de roba..., oi?

-Roba...? Però si tothom anava en pilota picada!

-La calor, ja saps... Teníem piscina...; i els massatges, i ...

-I que em diu de les drogues?

-Drogues? Ah! van trobar una mica de maria...

-Una mica???? Però si allò era un vergel!!! Vostè es dedica a comercialitzar-ne, oi?

-És que el clima de Barcelona els va molt bé a les pobres hortènsies... No me les hauran requisat, oi?

-Ja li fotaré , hortènsies... Ja veurem si no li requissem el pis sencer... En fi, passi cap a dins i reflexioni sobre els fets. M'escriu vostè mateix la declaració, si vol, i ja en parlarem.

- Tinc testimonis que poden assegurar-li que...

-Quins testimonis? Els seus veïns vol dir? Em sembla que estan pitjor que vostè...

-I la trucada?

-Doncs, miri, li ha pasat el temps. Escrigui i calli.

-Em deixa que ho faci per capítols?

-Faci-ho com vulgui, però m'escriu l'acta dels fets. I fins que no acabi, no surt de la garjola. Ni veurà els seus amiguets i amiguetes.

-Una pregunta... On són ells i elles?

-No sé. Els hem perdut la pista. Ja els pot dir que li portin algun entrepà. Crec que té per uns dies...A fer bondat!

-Senyor comissari...

-Què vol?

-Saps què és un blog?

-De notes? És clar...

-No, ja veig que no... Em refereixo a un blog virtual. Tenen connexió a internet aquí?

-Sí.

-Em deixa un ordinador i li ho explico tot amb pèls i senyals?

-Parlant de pèls..., em sembla que no s'ha afaitat bé el bigoti avui.., o no són seus els pèls que duus als llavis?...

-...

-Ja. Vinga, segui i escrigui. Pensi que dugui això de la butxaca fa que em caigui bé.

-Glups! Crec que he perdut la clau... i ara no recordo..., de qui...




-Vinga, vei desnonat. M'ho explica tot i ja veurem què fem de vostè...


(continuarà)


18 comentaris:

Joana ha dit...

Nooooo....!!!!! Això no pot ser Som gent de seny, assenyda, amb rauxa...i valors. No pateixis vaig per uns "bocates i una birra" i uns llibres. Demà al matí vinc a veure't i aquest "comisari" em sentirà!
Per cert...veí has trobat el meu vestit? :)
Petons sense ressaca!
3 dies diu que ha durat?Vol dir això que no he anat a treballar?I on he estat , doncs?
Ara sí que m'has mort! :)
Fins demà!

Rita ha dit...

Hahahaha pobret...

Fumes? Que et vindré a portar cigarrets... O el que calgui. Tu demana! ;-)

Tan grossa la vam fer? A mi no m'ho semblava pas... hehehehe

Pensa que vestit amb pijama de ratlles deus tenir un morbo...

khalina ha dit...

jo també vindré a portar-te provisions. I una llima amagada dins del bocata.

Vindré de camuflatge per despistar, no et preocupis.

Com enganxi al que va trucar a la poli!! Seria un/a infiltrat/ada a Blogsville??

RaT ha dit...

...meuamigocharli,charlibrown... eeeeh!! veinet, passa, passa que aqui continua la festa... oh! oh! oh!... rés, aquests diuen que estem engarjolats però... "sacaguisquicheliparaelpersonal"... iuuuujuuu.. quecollons, garjola o no, que els arbres no ens deixin veure el bosc... A VIURE, veïns, A VIURE!! "yoquierobailartodalanocheparaparapapapa"

rhanya2 ha dit...

Uieeeeee!!! Va Rateta, que ara m'ha dit el dj que posa l'asereje-ja-de-jè-de-jebe-tu-de-jebere-sebiunouva-majabi-an-de-bugui-an-de-buididipi... Jajaja Joana!!! On has deixat el vestit!?!!
Ritaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Ma-ia-hii Ma-ia-huu Ma-ia-haa Ma-ia-ha-ha!!!!!! Juasjuasjuas!!!

Sí?? Digui?? Veí... On dius qu'ets?? Crida més que no tinc cobertura aquí al terrat!! On? A la comissaria de Via Laietana?? Que se t'han emportat els grisos?? Però per quèee??
X-)

Eli ha dit...

Ja deia jo... !!! Pocs que ens tocaven per cap, i encara en desapareixen!!! Però des de quan que estas a la garjola??? Ai, Deu, i jo on estava??? Que ha vingut la poli i no m'he enterat??? Com és possible!?? Jo crec que és per culpa de la petaca que portava la Rateta al bolso, que m'anava dient, tu beu i balla!! i jo li feia cas!!! i es clar, ves a saber que he fet, que no m'enrecordo de res... La única cosa que puc dir, és vaig tornar a casa amb unes sabates diferents a les meves.. i amb unes prendes també diferents, que no sé si ve al cas que digui...
Quina festassa!!!!

gatot ha dit...

doncs a mi els dits... (i el que no són els dits), encara em tremolen...!
quin bé de Déu...!

colta... per Sant Pere ja seràs al carrer, no? que les mosses volen repetir -amb mi, m'ha dit alguna-, i clar... si tu no poses el piset, haurem de buscar alguna masia...

:P

si, si... sacaelgüiskixeliparalpersonal....jajajajajjajaa

el paseante ha dit...

Carallot, et faig saber que uns agents s'han posat en contacte amb mi per demanar-me si vaig escoltar o veure alguna cosa aquella nit a l'edifici. Que consti que no mirava pel foradet de la porta. No sóc gens tafaner jo. Però no vaig poder evitar veure segons què. He dit la veritat als inspectors: que ets un home d'una edat respectable (com els teus amics masculins), i que les senyoretes que pujaven a casa teva:

Joana
Arare
Violette
Rateta Miquey
Cèlia
Rita
Khalina
Eli
Joana T.
Emily
Zel
Anna
Anna (l'altra)

semblaven menors d'edat.

Salut, Berlusconi.

RaT ha dit...

Per cert, me'n descuidava:
USERNAME: eltiburon
PASSWORD: noparessiguesigue

I amics-veïns veritat que veu trobara faltar un ratet al nostre anfitrió Veí de Dalt??? mireu que m'han fet arribar les veinetes de l'escala del costat... els reconeixeu?? veieu com tot és façana?? en el fons ELLS s'estimen...

http://video.google.com/videoplay?docid=-6927378680797454183

Emily ha dit...

Veí, ja preguntaré si deixen fer vis a vis. Diré que sóc la teva germaneta...

El veí de dalt ha dit...

Benvolguts conciutadans i concitadanes.

El Sr. Veidedalt ens ha deixat les claus i ens ha demanat de passar a mirar la correspondència. En nom seu, doncs, em permeto de respondre les seves preguntes.

Sra. Joana,
Vagi fent bocates i birres perquè em sembla que el seu estimat veí té per una temprada a la garjola. El que no entenc és quefa una DAMA com vostè amb individus com aquest.

Sra. Rita
El noi aquest em diu que només fuma farigola. Abstengui's de visitar-lo: amb pijama a ratlles queda francament malament.

Sra. Khalina
Sàpiga que encara queden bons ciutadans com tenen confinaça en el cos policial. Parlant de cossos, recordi'm que li faci jo personalment el "cacheo" al seu quan vingui de visita... No deixaré un centímetre sense mirar.

Sra. Rateta
Veig realment que vostè no passaria ni set controls d'alcoholèmia seguits...

Sra. Violette
No sé com haurà fet la trucada aquest home. Però faria bé de baixar la música si no volen que enviï una patrulla per vostès...

Sra. Eli
Fa santament de sortir d'aquest cau de perdició i recloure's a casa seva. Ara bé...que diu que han hagut canvi de prendes? Sàpiga que això és denunciable!

Sr. Gatot
Ni Sant Pere ni Sant Pau! Aquest home no surt d'aquí en una temporada. I té el pis clausurat. O sigui, que ni l'olori!

Sr. Pasante
Com deia abans: sort de ciutadans com vostè que posen les coses a lloc. No tan sols ha de saber que algunes eren menors, sinó que fins i tot...algunes estaven casades! I amb fills! On anirem a parar! Ja veig, Sr. Paseante, que vostè és home de seny i costums rectes. Per cert, que fa aquesta nit? Vol "passejar" amb mi?

Sra. Rateta
Més fàcil m'ho posa! Aldarulls públic i ús de música sense pagar drets d'autor! Ja li dic jo que el de la patilla era el veidedalt. El del costat, encara el busquem... No creurà vostà que és el Sr. Paseante? Pensi que per fals testimoni també engarjolem gent!

Sra. Emily
Més aviat li deixarem fer el "tornavís" al veí. No em dirà que a sobre el veí aquest practica l'incest!

El veí de dalt ha dit...

Per cert, he oblidat de dir-los que era el COMISSARI BASCONES.

PS Sí. El que toca los cojo...

Robertinhos ha dit...

eh?Però ja s'ha acabat la festa?Llavors, de qui era el pis que he destrossat aquest finde?

No pares, sigue, sigue!!!

Montse ha dit...

uix... onnnn ssssoc? bufa, quina resssacaaaaaaaaaaaaaaa...
on es la meva escaiola,eh,eh,ehhhhhhhhhhhhhh?

Veiiiiiiiiiii (hics) on es la sortida? (hics)

Rita ha dit...

Sr. Bascones, digui-li, sisplau, al Sr. Veí que com trigui gaire amb la crònica se li acumularà la feina i haurà de fer-la juntament amb la del Cap d'Any.

BACCD ha dit...

Que bo!!!!!

interior painting ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
health fitness ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.