3 de juny del 2009

Nota trobada a l'entrada del replà: SANT JOAN 2009. Festa a cal veidedalt!


Benvolgudes i benvolguts veïnes i veïns,

D'aquí poc s'escau Sant Joan; festivitat on les hagi en el nostre panorama juerguista. És data de solstici, de nit curta però intensa, de veure cremar fogueres, de petards, de focs d'artifici, de nedar nus a la platja, de menjar coca, de cremats de rom i dels altres, de fumar tabac i petes, de beure i riure plegats, de confessions vertaderes i infundades, de salsa, de ball i molta música; de fer gresca en companyia... Vaja, de FESTA GROSSA!

Com que fa temps que no en fem cap al veïnat (encara recullo confetis i peces de roba de la darrera) he pensat d'organitzar-ne una de sonada al terrat de casa. Evidentment hi sou tots/es convidats/des. Tots? Sí: tots. Fins i tot, ell.

Què cal fer? Doncs primer complir el petit recordatori de sota i comprometre's a dur alguna cosa a la festa.

1. Estic al dia de tots els meus compromisos veïnals: no dec cap lloguer ni derrama a la comunitat.
2. Ja he enviat el meu vers cadàveric. Si no, estic pendent de rebre la paraula del cadàver exquisit veïnal per, sense predre temps, passar el meu vers al veídedalt i la darrera paraula a la següent de la llista.
3. He redaca ja la meva part de la Història veïnal 6 o estic a punt d'enviar-la al següent veí/ïna sense perdre un instant.
4.Prometo vetllar pel bon nom de blogville i els seus habitants
5. Prometo ballar, riure, jalar i fins i tot, recitar un poema o parlar de literatura, si cal, la Nit de Sant Joan.


I què m'heu d'envair? Doncs de tot el que us sembli raonable per una festa. M'ho envieu en una o diverses imatges al meu emliu i ens sevirà per aixecar acta notarial del fet dies després. Que després no em recorodo de res: l'Alzheimer és perillós i les ressaques; més. Absoluta discrecció i bon rotllo. No patiu!

Què podeu dir-me? Doncs per exemple:

-quin vestit em posaré
-quina roba interior duré posada
-quin perfum
-qué duré per menjar
-qué duré per beure
-quina música voldria que sonés (s'accepten vídeos)
-quin acudit explicaré...
-etc.

A mesura que us apunteu aniré posant els vostres noms i enllaços a sota i així sabreu el veïnat que us trobareu. Una altra cosa, és COM el troabreu. Però som gent sense vergonya ni manies, oi? Vinga, vergonyosos, que aquí no ens mengem a ningú.

Ara per ara, tinc la confirmació de:

Elles
Joana
Arare
Violette
Rateta Miquey
Cèlia
Rita


Ells
Gatot
Robertinhos
Té la Mà Maria
Striper
Òscar

...

Ja som 13 noies per 6 veïns. Això promet....

Evidentmetn, podeu fer difusió de l'esdevenimetn als vostres replans! Quanta més penya, més gresaca! No es convida particularment.

Feu servir la iamtge adjunta d'amunt i endavant les atxes!

Espero les vostres imatges



Si t'ha agrada't, pots votar-me a:

Votam al TOP CATALÀ!

17 comentaris:

Rita ha dit...

Ei, m'apunto!!!!!!

Cal que enviï correu?

El veí de dalt ha dit...

Rita,
no dona. Però alguna imatge de suport. sí.

pratinsky ha dit...

Ostres, sé que aixó portava uns dies cuinant-se, pero seré fora...
Ens queden les revetlles de St Peter i St Jacques, Hi cap alguna posssibilitat de recap?

pratinsky ha dit...

ei, veí...
aquest cop no podré, pero en cas que s'activin ls alterneatives...
1) puc reconduir la dona?
2) tinc fillet i filleta adolescents, seran ben rebuts?
3) cap la possibilitat de portar música i que es pugui usar???

El veí de dalt ha dit...

Patrinky,
coi; que tot això és virtual. Ho pilles, oi?
Però la teva dona pot venir pefectament si no és gens gelosa ni posessiva...;-)
Els nens menors, ni paralar-ne!

gatot ha dit...

Em sembla que m'han canviat el torn i la nit de la revetlla em toca currar... ara no sé què fer, si demanar la baixa per la lumbàlgia que agafaré -a veure si canvies el sofà, veí- tot i que no sé si et donen baixes anticipades... o endur-me els mojitos a la feina i venir a darrera hora a rematar la corrida...!

quasi que agafo la baixa abans, no?

ja he obert la meva tanda privada de balls... em consta que algunes i algun ja tenen torn!

petons i llepades balladors i devalladores!

khalina ha dit...

vindré, però haig de pensar de quina manera i què portaré :)

Rita ha dit...

I tant que sí! Alguna cosa t'enviaré...

Eli ha dit...

Aixxx.. Jo sóc una mica vergonyosa..;-D , però davant una festa de Sant Joan, no m'hi puc negar... Així que apunta'm!
;-D

Joana ha dit...

Una altre "Joana" i cap?
Doncs al sac!

Emily ha dit...

Molta dona i poc home!
Apunta'm. Ara t'envio una foto meva de la darrera festa on vaig anar. Si em permets i per culpa de la crisi repetiré vestuari.
A veure si s'apunta "ell". Vull veure en directe quin dels dos té més éxit ;-)

RaT ha dit...

Ai Veí, últimament això ho veig un pèl mort... vols dir que al final no es desdiràn?

El veí de dalt ha dit...

Gatot,
no podies fallar...!

Kha,
portis el que portis, segur que seràs espectacular!

Rita,
ja tardes!

Eli,
doncs vinga, vull fotos!

Joana,
som-hi!

Emily,
doncs busca'm veïns, que això està desacompensat!

Rateta,
encara que siguim deu, la festa es fa, què carai!

zel ha dit...

Ja hi sóc per una...portaré petards...i la roba me la pensaré...

Striper ha dit...

Jo tambe vinc i ja veig que estic apuntat.

el paseante ha dit...

I'm sorry. Tenim festa privada al Club Eqüestre, i com comprendràs...

Anna ha dit...

Com que ja he complert amb totes les meves obligacions veïnals i he pagat les factures pendents (HV inclosa), ja em puc apuntar a la festa veïnal. Visca!!

Ara només em falta pensar a veure què porto... ;)