28 de desembre del 2008

Del Museu del Disseny Friki (24): L'astronauta muntanyenc

Anava jo l'altre cap de setmana passejant pel Pla de la Calma, al Parc Natural del Montsney, quan vaig tenir la certesa absoluta que "La Guerra de los Mundos" o que "Mars Attack", havien començat de debò. I resulta que no!

Val, és 28 de desembre, dia dels innocents, no cola...

El que sí que cola és una altra imatge de pel.lícula pel Museu del Disseny Friki; l'astronauta muntanyenc, gentilesa aquest cop del Viatger.

I jo em pregunto...aquest paio va així pel món por d'un atac d'algun senglar en zel?

Altres objectes del Museu del Disseny Friki els trobareu a:

10. El teclat Chiquiliquatre (de la Kpi)

Si t'ha agrada't, pots votar-me a:
Votam al TOP CATALÀ!

3 comentaris:

khalina ha dit...

m'has deixat sense paraules.

Anònim ha dit...

Passejant per la xarxa he trobat un objecte que no sé si es mereix un lloc al "Museu Blogaire del Disseny Friki" (això ja ho decidiràs tu), però que quan l'he vist m'ha fet pensat que hi ha gent molt rara pel mon.
L'objecte en questió és un mòbil amb forma de paquet de cigarrets, l'he vist en aquest enllaç ( http://www.zonagadget.com/2008/04/06/cicarette-box-668-movil-en-un-paquete-de-tabaco/ ) i te'l passo per si t'interessa.
XAREL_10 ( http://xerraires.net/macabeu/ )

Anònim ha dit...

Molt bona la presentació per el Montseny ,i justament el pla de la calma!! veig que algun dia ens hi trobarem , a part del element friki esmentat !!

Bon any nou nou veí

Viatger